torek, 14. oktober 2008

Newsblues

Navajam par lepih novic ... da malce prekinem tole literatno - romantično idilo, v katero sem pahnil cenjeno bralstvo svojega bloga! Ampak novice so luštne in všečne ... predvsem zato, ker so posledica truda in del neke poti, ki vodi kdo ve kam (pa naj le vodi, mimo polj spontanosti, jezera nasmeha in slapov nasmehov - nad vsem skupaj seveda letajo lastovke). Torej ...

Novica 1

V Zmajčku meseca Novembra lahko pričakujete objavo moje pravljice Ti si moja mavrica (prosim, ne me spraševat za vsebino, ker sem jo uspel pozabiti ... grrrrrr ... se pa znam vnovič lepo presenetiti ... ja, to so pač pozitivne lastnosti parcialno zmedenega uma). Hvala Urša in Zvezdana!!

Novica 2

V sredo, 26. novembra, bo Žiga x svojimi umotvori zopet moril pošteni svet okoli sebe. Ob 16. uri bo imel samopredstavitev v žilo z naslovom, Jaz in ti pa jastreb in veliko, veliko, veliko srce (nedefinirano čigavo)! Ja, na Knjižnem sejmu bodem strašil s svojo prezentacijo in slikami in rimami in skicami in delo znanstevnim pristopom in s kleno zajebancijo in še kaj se bo našlo ... (in naslednji blog bo pisan na način - povedati svetu, kako priti so takšnega momenta). Pisano bo neposredno, sočno (morda pade celo kakšna kletvica) podloženo z zgledi iz dejanske rabe (da, tudi e-maili psihoeminenc bodo vmes in excesi spominčic!!) ...

Evo me ... pa že odkrito in brezsramno vabim na naslednji blog (za nameček še pojma nimam, kdaj bom ujel sekundo, da ga spišem) ... čisto sem padel v mašinerijo tržnega pristopa komuniciranja ... in priznam - načrtno ...!! Kazen sledi, čeprav menim, da je dobro bezljati malo tu, malo tam ... Rutina namreč ubija revolucijo posameznikov!

In kam sedaj?? Verjetno ven pod zvezde - po polnoči bom malce obredno zatulil v polno luno!!!! Za vse nas urbanizirane volkove angelske krvi! Nekaj nas je še, kajne??

Št. komentarjev: 1:

Ob 14. oktober 2008 ob 23:19, Blogger Unknown pravi ...

Vidim, da je bila polna luna ucinkovita :)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov