nedelja, 14. september 2008

It's ok to be positive!


Ja, so pa predvsem pozitivni učinki na totole mojo knjigo, ki je izšla letos ... nekaj zadevščin sem že dal skozi za časa mojega bivanja tukaj in sedaj in lahko bi rekel, da je redko kateri moj podvig (sploh pa ne tisti začetki grafitiranja v okolici lastnega doma pred 15 leti) zabeležil toliko pristnih, luštnih, srčnih in srečnih odmevov, kot Jastrebov let; Dejstvo je, da ljudje sploh niso pričakovali kaj takšnega od mene (torej me niso res poznali, ali kako?) ... in so se čitanja lotili skupaj s teto skepso; in to je bil neki večinski + skupni state of mind!

Ampak dali so mi možnost in se pretolkli čez 181 strani ... ter mi nato z nasmehom stisnili roko! In hvaležen sem jim za to ... vsak takšen odziv je namreč simpa šus za vsakdan ... in res hvala vsem!



Zmaga najodziva v zadnjem času gotovo pripada Damjani, ki se je po poslušanju nedavnega avtorjevega monologa na festivalu Sanje, po nekaj letih celo odpravila nazaj na vizito v Beli ... in pa seveda učiteljici Nevenki v Novem mestu, ki je Jastreba za letošnje šolsko leto predpisala za domače branje in bralno značko svojim učencem! Kaj ni to lepo??!!




Ja, takšne so te iskrice ... kot zvezdice na posameznikovem nebu!




PS: spremljajo me Jimmy Eat Wolrd s svojo Authority Song ...


Oznake:

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov