torek, 26. avgust 2008

Končan je tekst za novo knjigo ... mojo novo knjigo!


Danes, zgodaj zgodaj zjutraj sem zaključil s pisanjem svoje nove, druge knjige. V tejle sliki zraven lahko ujamete ta moment.

In kaj dodati k temu?

Bilo je lepo leto in 23 dni ustvarjanja, ko sva bila le jaz in tekst. Zadeva je poleg Slovenije, nastajala tudi v Grčiji, Turčiji, Avstriji, Makedoniji, Nemčiji, BiH, Tuniziji, na Poljskem in na Hrvaškem. Zahvaljujoč domišljiji, neizmerni volji ter seveda strpnemu in vzdržljivemu prenosniku po imenu moDell 5 Eur.
In sedaj je napočil čas, da pisanje počasi spravimo med vas. Danes sem se že dobil z založnikoma Barbaro in Primožem, ki sta se odločila izdati tudi nadaljevanje Jastrebovega leta. Faci, kajne? In okvirni datum? Konec novembra. (do takrat morate vsi prebrat Jastrebov let)
Ker si ne morem pomagati (in ker je tole moj blog), bom pisal še malce o občutkih, ki človeka prešinejo, ko konča z intenzivnim izražanjem samega sebe. Doživel že marsikaj, ampak občutki so zelo, zelo novi in zelo, zelo pozitivni. Intenzivni in pristni! Najlaže bi moment opisal z besedico - izpolnjenost!


Zgodba se nadaljuje!

Oznake:

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov