sreda, 6. avgust 2008

Začnimo z nečim lepim


Prve(ga) ne pozabiš, pravijo!(pa bi ga/jo bilo morda včasih modro)!!


Tale blog bo načeloma govoril o mojih knjižnih podvigih in vse kar je povezano ž njimi. V bistvu ne vem, zakaj sem se ga sploh lotil, kajti imam že enega delujočega na myspace profilu. Morda zato, ker je tukaj gor tako fino dodajat sličice ... kdo bi vedel ... No, vsekakor upam, da to ne ugasne življenje tega tukaj ... Si slišal blog - bodi lepo prijazen s svojim kreatorjem, sicer ti bo trda predla ... V glavnem ...


Newsflashes:


Na PILovi spletni se nahaja ena lepa nagradna igra, ki jo je napedenala Barbara Jarc in s tem dokazala, da so ji zadeve zelo jasne. Ravno danes mi je častila čaj v mestu in mi navedla nekaj psihološko premazanih življenjskih resnic, tako, da samo lepo o njej ... No, če se hočete preizkusiti, kot detektiv, kliknite na http://www.pil-on.net/?tree=288


Drugače pa je naslednje živo dogajanje na temo Jastrebovega leta na Sanjah in potem še enkrat na Sanjah. Naslednji torej bomo bolj resni, enkrat tam nekje v začetku septembra meseca pa niti ne toliko.


In urednik je danes prebral novo knjigo, da tudi to sem vmes končal, in je bil slišati vesel ... če bo sreča, bo še letos ... dve v enem letu, a? No!!


Evo grem sedaj probat še sličice navreč na blog ... ha - uspelo!!


Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov