četrtek, 18. september 2008

Jastrebov let v dobrih rokah


Evo ... kdo vse bere in kje vse se bere Jastrebov let! Ja, bere jo ena najprijaznejših, pozitivnih in na slpošno cool bejb, pod soncem ... Damjana - zakon si!
In hvala za vse lepe besede - mimogrede, Damjana je o knjigi dejala naslednje:
Žiga, noro dobra družba si bil! :) Brala sem jo na Krku in se in se ob njej tako zabavala, da so me spraševali, kaj za hudiča to berem.... Za piko na i me je klical prijatelj, naj "priletim" do Opatije, da se jadrnico zaepljeva do Belija. Skoraj me je kap... Sem mislila, da je Beli kar nek kraj iz tvoje glave in beloglavi jastreb na Cresu-pa kaj še... Sem vse skupaj še malo pogooglala... Super si ti tole skupaj stlačil. :) Čestitam! Že komaj čakam izid naslednje...

Oznake:

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov