sobota, 25. oktober 2008

... Knjižni sejem 2008 ter nastopanje v živo nasploh

ja, torej nastopam tam čez nekaj tednov ... bolje, da si zapišem v planer, da ne pozabim v vsej tej izbrani gužvi, ki me kar noče izpustiti (ali pa jaz nočem zapustiti nje);

in kaj mi pomeni tale nastop ...? moram naglasiti, da sem glede sejma mešanih občutkov ... načeloma mi prostor in pa scena v CD niti nista tako zelo blizu ... gužva, impro stojnice, tona enih letakov, letakov, popustov in ljudi, ki zvonijo po toči, pa si itak niso na čistem, zakaj so tam ...

Po drugi strani pa se je tam nekako treba pokazati ... glede teh predstavitev pred neznanimi (čeprav sem prepričan, da bo nekaj znanih fac le prišlo in to mi je totalno fino ...) obrazi, kjer je tujini na nek način treba razgaljati del sebe, si rečem takole ... ja če bo na takšen način kakšen par oči več prebral Jastrebov let in se ob tem imel lepo, zakaj pa ne?

Ker to je nekako smoter tega vsega mojega početja ... in vsaka lepa beseda, ki jo slišim, misel, ki jo prestrežem in nasmeh, ki pride do mene izzvenijo kot resnično lepo napev;
ko nekaj ustvariš tudi razumeš zakaj si nekateri režejo ušesa, si škodujejo na različne načine, ali pa po svetu hodijo z neizmerljivim, skrivnostnim in nedefiniranim nasmehom .... ja, so faze bi rekel človek ... ampak ničesar ne poseka momenta, intime, ko ustvarjaš ... kot izpod prstov prihaja zgodba, ki je sicer ne bi bilo ...

ko hodiš stopinje, v deviški čistini
in smeješ v brk se vsej tej divjini
in tuliš kot volk čez vsa ta obzorja
šepečeš v duše globine in morja

in zlivaš vse skupaj na knjižne strani
ter dvomiš ob tem, če to si res ti,
mar kdo drug, čez te govori
ki izgine, se skrije, ko dan se rodi;
te samega v beli svetlobi pusti;

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov