ponedeljek, 23. april 2012

... vse se enkrat zgodi prvič ... pravijo, da z razlogom;


... še kar se vrtimo okoli nastopa na OŠ Poljane ... težko je oditi stran od tam, kjer se kopiči toliko pozitivne energije; gre za odzive otrok na moj nastop in knjige (prvi del)

Danes, v petek, 20. 4. 2012, nas je obiskal slovenski pisatelj Žiga X. Gombač.


Preberite nekaj izjav.


Luka Grom: Super, zamimiv tip, zabaven, poln humorja, duhovit. Prebral sem Jastrebov let, je ful dobra, zanimiva in napeta knjiga. Priporočam jo vsem bralcem in bralkam!


Karim Čerček Marinko: Predstavitev je bila dobra, všeč mi je bilo, ker je pripovedoval ob slikah in smo si vse lahko bolje predstavljali. Sem vesela, ker sem izvedela veliko novih stvari o pisatelju.


Lara Lovrič: Zelo všeč, ker je bila smešna in zanimiva predstavitev, pisatelj je zelo zanimiv in se zna približati otrokom, zelo dobro je predstavil knjige in nas obenem povabil k branju. Še posebej mi je bilo všeč njegovo sporočilo, naj sledimo sledimo svojim sanjam, tako kot je on.


Azarja Grasselli: Zelo mi je bilo všeč, ker ima pisatelj veliko domišljije in vidi v našo otroško dušo, s svojo predstvitvijo nas je povabil k branju. Všeč mi je črka X v njegovem imenu, ker sporoča, da je spoštljiv in umirjen človek.


Lara Senčar: Zelo mi je bilo všeč, zanimiv pisatelj, ker sem si ga predstavljala čisto drugače, bolj resnega. Je zelo duhovit, prijazen, rad se heca.


Nika Mramor Peron: Duhovit, prijazen in odlično zabava nas otroke in mlade, da smo ga vsi napeto poslušali.


Zara Marolt Sabljaković: Zelo všeč mi je bil pisatelj Žiga Gombač, ker je bil zabaven, nasmejan, prijazen. Še posebej mi je bila všeč njegova Powerpoint predstavitev, ker sem si tako lažje predstavljala njegovo govorjenje. Pa tudi to, da zdravo živi, ne pije alkohola, ne je mesa in spoštuje vse ljudi. Najbolj všeč mi je Jastrebov let.


Hana Uršič Petrovčič: Zanimiv pisatelj, hecen, še posebej sem bila navdušena nad pravljicami, ki še niso objavljene, mi smo jih pa že slišali. Sploh mi je všeč zaradi njegovega pravljičnega načina pripovedovanja. Najbolj všeč mi je Jastrebov let.


Ivana Vukšinić: Super je govoril, kako je on hodil v šolo, kam je hodil, ker je pokazal sliko njegovega razreda z učiteljico, kako je dobil literarno nagrado in zmagal na literarnem natečaju. Pa tudi to, da se je tako dobro pripravil in povedal, kako je prišel na našo šolo.


Eva Katarina Mohorič: Pokazal je, da je bil vesel, ker smo ga povabili na šolo. Zanimivo mi je bilo, ker ima dobro domišljijo in nam je govoril pravljično, ker zdravo živi, ne pije alkohola, kave, ampak čaj.






Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov