petek, 6. november 2009

Še nekaj promo rekreacije;

Spet nekaj časa ... ampak svet se pač tako vrti;

Tale jesen gre skoraj po planih. Nova knjižica nastaja, zaenkrat se orto dela na uvodu. Lahko bi šlo hitreje, ampak zdi se mi, kot da mora biti s pravilim feelingom posredovana in izražena vsaka misel. Uvod v knjigo je nekakšen moj moment, kjer se kljub temu, da pišem za mladež, lahko malce sprostim v globine svojega razmišljanja in izraza ter morda malce zatežim. Plus uvod je precej pomemben za ostali potek knjige, saj v njem že nastavim neke bistvene zadeve, ki jih potem obračam skozi celoten tekst in doteram enkrat do zaključka. Ja sliši se kot zelo dober izgovor, ampak tako je! Bistvo je, da se je začelo in da je tekst nastavljen in da se je začelo. Da se razumemo ... tekst je nastavljem v smislu, da je vanj popolnoma verjamem in da so zastavljeni zadnji detajli. Okoli osnovne zgodbe pa se bo pletlo.

Poleg pisanja sem v zadnjem času spet nekaj aktiven v medijih. Naokrog sem poslal sporočilo za javnost, da je zunaj ponatis z mehkimi platnicami in zabeležil nekaj odzivov. Antena, Hopla, Samaritan ter Lepa in zdrava so nekateri izmed njih, kjer so pred kratkim že bili ali pa še bodo opazni kakšni moji utrinki. Da zajeda še malce odmeva!

Do kmalu!

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov